tisdag 27 september 2011

Godmorgon på er.....

Eller kanske skall säga..god förmiddag!!

Varit uppe, läänge så här är det snart eftermiddag..hihi..
Sovit sådär..vaknat flera ggr inatt..och varit såå varm...
Hade Yohanna suttit här nu så hade hon sagt...men mamma du är i klimakteriet....!!
Då hade jag isf svarat...då har jag varit det i många år!!!

Är väl möjligt att det är en släng..av just klimakteriet....men tack o lov...att isf..så har jag det i perioder...och har haft det under flera år!!
Ja ja..nog om detta!!!

Startade morgonen med underbart frukostmys!!!! Mysigt som vanligt!!

Nu har jag gjort mej i ordning...skall snart hämta älskade Josefine..för vi skall åka till Landevetter, och hämta Yohanna och Lina.

Tänk..nu kommer dom hem från New York!!!
Har ju fått en del sms..men skall bli kul att höra dom berätta och se bilder..på hur dom haft det.
Undra..om jag behöver ha med släpkärra...till allt dom handlat..haha..
Skojar bara!!!

Så nu mina vänner...skall jag åka...men måste bara säga ett par saker ...

För det första.. Tackar jag av hela mitt hjärta för alla era underbara kommentarer..hos mej!!!
Det är bl a detta som gör, att det är såå kul att blogga!!!

Sen för det andra....

Fröken Mys..önskar er en fortsatt underbar dag!!!
Här skiner solen..och ser ut att bli en underbar dag!!!

Din bok..börjar att fyllas med skrivna blad..som du sedan under hösten och vintern skall ta fram..och minnas.
Men dagen idag..är fortfarande ett oskrivet blad...så gör den till det bästa..och kom ihåg..det är bara Du som kan skapa din egen dag!!
Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Dina ord som jag läser varje dag fast jag inte orkar kommentera dig! ger mig just nu energi och värme..du är den ängeln som finns här för att sprida små värmande tankar och ord.....

    Ha en mysig dag med dina töser!

    varma kramar
    wivi

    SvaraRadera
  2. Låter som en kanondag.Vad skoj att din tös kommer hem idag.Här är det underbart väder solen skiner och jag blir så himla glad.Ha nu en härlig och nysig dag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Åh, jag är säker på att de haft en otrolig upplevelse i NY! Jag åker om drygt en vecka...
    Önskar dej en fortsatt bra tisdag!
    Kram, kram!
    / Maria

    SvaraRadera
  4. Tack själv du goa för allt du ger oss...vad kul att allt gått bra för tjejerna! Då får du en härlog berättelse till dej nu...Vilket fint hem du har! snyggt!!! Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika