torsdag 29 september 2011

Gokväll..där ute...

Vilket väder det blev idag...sol och såå ljuvligt...blåste iof sig lite...men njöt ngt timma på balkongen..dels av solen och även av "Änglamakerskan" (Läckbergs bok)!!!

Lunchat med Yohanna..och efter det gick jag en sväng på stan.
Sedan har jag fixat här hemma....även tagit lite nya bilder av mitt hem..fast det visar jag ngn annan dag!

Sydde bl a gardinen.....har bara en i sovrum och kök..annars tar det för mycket av ljuset....

 Gardinen ser rosa..ut här..men är vinröd...


 Detta skall jag strax lägga ut på blocket...fick ju presentkort av mina döttrar..när jag fyllde år. Så nu blir det nytt vardrums bord.....

Nu skall jag slappa i soffan..har tänt lite ljus..och skall se på " Halv åtta hos mej "
Sen skall jag se..en av mina älsklingsfilmer..." P.S I love you "

Önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!
Tänd massor av ljus..njut..och bara ha det gott!!!

Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika