lördag 24 september 2011

Lördagskväll.....

Jaa...Yohanna gjorde som jag bad henne..hihi...gå barfota i Central Park....:)
Vet inte varför...men tror att det kommer av filmen..Du har mail...

Så vad har vi gjort idag....?
Vi har varit på stan och fikat....



Så god Toscakaka..avnjöt jag på Lejas...mmmm.....
Sen gick vi en sväng på stan..köpte mej en rutig skjorta....

Har även varit och gått en promenad på Gustavsberg..plockade lite kastanjer..och  lönnlöv...så nu  har jag dekorerat ett litet fat...som jag har på balkongen! Vi tog även en kopp på Snäckan....
Innan vi åkte hem...var jag vägen om OK och tvättade bilen...så nu är lilla pärlan..ren och fin igen!!!

Nu har vi sjunkit ner i soffan..och kikar lite på tv..härligt att bara ta det lugnt!!!

Önskar er alla en fortsatt underbar lördagskväll!!
Tänd lite ljus...mys..ät och drick ngt gott...och bara ha det gott!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej! tittar in för att önska dig en fin kväll! det som är kvar av den ;) nu har våra gäster åkt hem,och jag har en nöjd 15 åring här! tack för grattis hälsningen.kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. vilken söt kopp! =) var har du fått tag på den?
    mys med fika =)

    ha en fin dag!
    /kräm

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika