tisdag 20 september 2011

Trist väder....

Är väl det minsta man kan säga idag!! Grått och regn o regn mer el mindre hela dagen!!
Idag har jag varit en sväng på Torp..köpte en blomma och fikabröd..som jag tog med hem till Karin.
Alltid lika mysigt att vara där!!

Sen har jag fixat här hemma...gjort dekorationerna till ena tårtan...och lagt emellan dom.
Så nu mina vänner sitter jag i soffan...skall strax göra mej en stor kopp kaffe och bara njuta!!!

Sen ikv skall jag hämta Yohanna vid tåget och köra henne hem...så slipper hon att gå!!!

Önskar er alla en fortsatt underbar tisdag!!
Tänd ljus ikv...kryp upp i soffhörnan..dra filten runt dej..och bara njut!!!! Det är livskvalitet..att bara kunna vara!!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Så rugggt idag alltså- hua....måste ta på mig handskar när jag cyklar till jobbet i morgon tror jag...Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej Annika!
    Ja det är verkligen trist väder idag, höstruskigt :)
    Men det är mysigt att sitta inne och tända ljus och en brasa och fika lite.

    Kram och ha det så bra!
    Mia

    SvaraRadera
  3. Gomiddag Mysan..Men ingen bild på tårta ??? Har varit på shopping men har landat hemma igen i soffan. Men inget kaffe än. Fjompen har inte satt på nåt. Kallt men inte såå grått bara lite ljusgrått här. Men vatten de FINNS de. Ha de gott nu gumsan...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Ljusen är tända! Lite grått här också. Mysigt att få mysa inne! önskar dej en underbar tisdagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Idag har faktiskt solen tittat fram några gånger,skönt, för imorgon blir det regn här också...!

    Ha en fin kväll!
    Kram Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  6. Ja idag jar det varit kallt tycker jag.Mysigt att sitta inne tända ljus och krypa upp i soffan med lite gofika.Ha en skön kväll rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Hejsan vännen!
    Ja jag sitter redan i soffan hi hi sååå skönt :)
    Hoppas allt är toppen med dej.
    Ha en myspys kväll :)
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Ja fy tusan vilket väder vi har haft idag:( Jag hade tänkt ge mig till skogen och plocka svamp, men vädret lockade verkligen inte.

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika