söndag 30 oktober 2011

Godmorgon..på er!!!!

Sitter och njuter av frukosten..har tänt en del ljus...såå mysigt!!!

Det är grått..på utsidan fönstret...blåser...dimman och det fina..fina regnet..har just nu tagit ett grepp om oss....
Såhär brukar novembervädret vara här...och jag gillar det inte...!!! Eller rättare sagt..jag hatar det...:)

Jag tar genast tillbaka att det regnar fint...det gör det inte nu!!!

Idag skall jag fika med mina älskade döttrar...och Lina. Hur lät det då...? Precis som om inte hon är älskad, vilket hon givetvis är!!!

Vet inte ännu var vi skall ses...antingen blir det här...eller också på Snäckan....

Nu skall jag fortsätta att njuta och bara vara......

Fröken Mys..önskar er alla en mysig söndag!!!

Ta vara på er och varandra...se dom där små ..små ljusglimtarna i livet...och gör det till något positivt!
Livet är ju fantastiskt...så gör det bästa av det!!!
Eller så kan man säga som Ior..vilken är min favorit i Nalle Puh...Kram/Annika




(bild lånad från internet)

4 kommentarer:

  1. Godmorgon Annika!
    I dag är det verkligen grått o kulet! inte vet jag om en timme extra gjorde nån skillnad på sömnen?!Låter som din dag kommer bli mysig,som vanligt ;)Kramiz till dig från Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej gumman tack för titten...jaa så kul att fått lära känna massa trevliga människor...njut av alla de dina idag jag ska njuta av min man...
    Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Låter som en toppenplan för dagen..Här blire bio med mamsen och mina döttrar!!

    ha en fin söndag!! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  4. Ja i dag är det "ruskväder".
    Vi har precis kommit hem från Falun där vi varit några dagar i husvagnen. Myst varje dag.
    Nu har Jag tänt en brasa i kaminen och myset fortsätter. Sen väntar Jag på Barnbarnet Linnéa som ska vara här i veckan på sitt höstlov.

    Sköt om Dej!

    Kram!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika