fredag 21 oktober 2011

Igår..och idag.....

Hej mina vänner!!
Kör ihop två inlägg till ett!!

Igår var jag på NÄL, var hos läkaren i nästan en timma...
Blev så Mr Mys..undrade vad som hände...
Skall tillbaka inom 14 dagar för att sövas och göra ett midre ingrepp.

Efter las..åkte vi till Överby och tog en mysig...fika!
Sen hem...uppskattar så.. att han var med...!!!

Måste bara igen!! Säga att jag har världens bästa både döttrar...Mr Mys..och "bonus" Anneli..alla har erbjudit sig att följa med..när jag skall tillbaka till NÄL. Eftersom jag inte får köra bil efteråt...
Jag kan ju ha med mej allihop..blir nästan, som en släktträff..hahaha

Sen igår em, var jag hos bästaste Karin en stund..vi satt ute och fikade. Gäller att passa på!!


Underbar eftermiddag...
På hemvägen från Karin mötte jag upp bästaste Anneli på Torp. Så vi handlade..köpte bl a Blossas årsglögg.

Sen åkte vi vidare till Snäckan där Josefine mötte upp. Så vi satt där lääänge och pratade!! Såå mysigt!!

När vi kom hem..blev det bl a pepparkakor...ost..fikonmarmelad..vi provade också glöggen.
Måste säga..tyckte sådär...var är kaffesmaken?? Tyckte bara att den smakade varm sprit...

 Anneli sov över här..vi har såå kul ihop..skrattar och skrattar..helt otroligt!!

Nu till dagen...
Mr Mys..ringde tidigt i morse..antar att han var långsam..hihi..han skulle till Vadstena...så pratade en lång stund med honom.

Sen upp fixade frukost..och sedan var jag med Anneli på Mr-röntgen.
Jäklar vilket oväsen det för.... att bli röntgad i en sådan apparat...fick sitta med hörselkåpor på.....

Efter det åkte vi till Snäckan..igen..var då, ett underbart väder. Vilket det inte är nu...grått och trist...

 Snäckan..igen...
 Det vita som skymtar på gräsmattan är inte snö..utan frost..hade nästan -4c i morse...
Vandrarhemmet..som nu är stängt..säsongen är ju över......:(

Efter Snäckan åkte Anneli hem....jag har ätit middag, och om ett par timmar skall jag hem till Boel.

Skall bli såå kul..var ett tag sedan. Har köpt alkoholfritt rödvin..som jag skall dricka..tar bilen..har ingen lust att gå fram och tillbaka..när det är kallt!!

Niger och TACKAR ännu en gång!!! För era kommentarer...det är bl a det som gör.. bloggandet så kul!!
Phu detta blev ett långt inlägg..som nu är dags att avsluta!!

Fröken Mys..önskar er en fortsatt härlig fredag!!
Var rädda om er och varandra!!
Kom ihåg....Livet är inte de dagarna som har passerat...det är dagarna du minns...kom även ihåg..att kärleken har ingen ålder!!

Avslutar med en fantastisk låt!!!


Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Halloj vännen
    Hoppas de inte är nått allvarligt ,nu när du gjort röntgen och ska på op.
    Du verkar då ha fullt upp hi hi
    Ha en härlig kväll.
    Kramar Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika