lördag 29 oktober 2011

Ställa tillbaka klockan....

Det har väl inte ungått någon..tror jag..hihi...att inatt ställer vi tillbaka klockan en timma.

Tänker på när jag jobbade skift...man var sååå glad när det blev sommartid...för vips...så var natten en timma kortare...behöver jag säga...att när det blev vintertid...så var det INTE så roligt att jobba...natten blev oändligt lååång!

Josefine var här först på fm..så vi tog en fika...sen kom hon igen..så vi åt luch.
Hoppas att det gick bra för henne!!!

Fikat på stan med Pia...mysigt!

Nu har jag varit ute och sprungit en sväng...gick så lätt. Så idag hade jag nog kunnat springa..riktigt långt!

Sitter nu och slappar i soffan...är så skönt. Känns alltid såå ljuvligt efter att jag sprungit...!!!

Nu mina vänner...önskar jag er en fortsatt härlig lördagskväll!!!

Eftersom livet inte går i repris...så gäller det min vän..att du lever det här och nu!!! Planera inte allt för långt fram...lev i nuet!!! Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Du ger oss så många tänvärda och omtänksamma ord Annika :O) det uppskattar jag verkligen, TACK! så mycket för det. Kramisar Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika