söndag 16 oktober 2011

Vaknat av mobiltfn.....

Fattade ingenting..när min mobtfn..ringde 04.50 i morse. Trodde först att det var alarmet....men fick snart klart för mej att det inte var det!
Var Josefines sambo..som ringde..han berättade att hon var påväg i ambulans till NÄL.
Hon hade känselbortfall i hö arm och ben....

Upp..på med kläderna och sedan åkte Niklas och jag till NÄL...såå kallt...det fattade jag först när jag kom ut..att det var FROST.

Var på NÄL ett par timmar..tills hon träffat läkaren och blivit undersökt...sedan slussades hon vidare till en observations avd.
Var hemma igen vid 07.45.

Rivstart på morgonen......

Lisa skulle varit hit och ätit frukost vid 10...men hade sådan "tur" så fick ett sms av henne precis när jag kom hem...
Att jag var välkommen dit ist...Tackade för det!!!

Så vid 09.00 var jag där..och vi avnjöt frukost på hennes underbara balkong!!

Nu hemma sedan en stund..skall hämta Yohanna och Lina..och så skall vi ta en sväng till Snäckan..för vädret är underbart!!!
Strålande sol.....
Efter fikat åker vi till NÄL.

Ringde precis och pratade med Josefine...så hon väntar på att dom skall göra en röntgen av huvudet....

Nej nu skall jag fixa till mej lite...el iaf försöka.....!!!

Fröken Mys..önskar er alla en underbar söndag!!!
Njut..lev här och nu...var rädd om dej..för som du vet...det finns bara en som DU!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Ja det blev en riktig rivstart!Hoppas att ni får reda på felet och att Josefine kryar på sej.Vad skönt att du fick avnjuta en god frukost vid dukat bord.....Önskar dej en skön söndag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Usch och fy vilken start på söndagen. Jag hoppas att det verkligen inte är något allvarligt. Ha det gott!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Oj, hoppas verkligen att det inte är något allvarligt med din dotter!!!! Låter läskigt med känselbortfall! :(

    Ah, du är polis... Säker på att det är ett yrke som passar dej, synd att din kropp sagt ifrån, bara :( Förstår att du upplevt mycket inom det yrket.

    Ses, ja... Det vore ju kul. Tror säkert att jag skulle gilla dej ;)

    Ha en fortsatt fin dag, min bloggvän! Håller tummen för din dotter!

    Kram / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika