söndag 27 november 2011

1:a advent........





Godmorgon på er.......!!!

Vilket oväder vi har...det stormar och regnar...är såå grått!!!

Tur att man kan vara inne och tända första ljuset och bara mysa!!!
Har precis avslutat frukosten...sitter och myser lite till Nyhetsmorgon på tv....
Har faktiskt druckit lite kaffe...smakade ganska bra...iaf under tiden jag drack det...men nu efteråt..är smaken i munnen..detsamma..som innan..metall. Såå konstigt. Ja ja...det blir nog bra så småningom!!!

Jag skall strax gå och fixa till mej...för om en stund skall Josefine och jag åka hem till lilla mamma!
Först skall vi åka till graven och sätta lite blommor...och tända ett ljus...tror kanske..att ljuset blåser ut..och att blommorna inte ligger kvar. Men men..det ger sig.

Jag önskar er alla....en fortsatt mysig 1:a advent!!!
Livet är inte dagarna som passerat...Det är dagarna du minns!!! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Tack för titten vännen! Fint du gjort,jag är så dålig på att göra arrangemang...Bättre på att sticka o sy,hihi.
    Passar väl bra att åka till graven o tända ljus.Ha det gott krya på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ja, vilket väder, vad är det här för något....vi blåser nästan bort här på vårt berg. Och adventskänslan är svår att hitta. Ha en fina dag i alla fall!
    Trevlig 1:a advent
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dej en underbar kväll.
    Fint du pyntat till de.
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika