söndag 6 november 2011

6:e november....

1632..det är det enda årtal jag kommer ihåg från historie lektionen...hihi. Då förstår ni hur intresserad jag var av detta ämne!!!

Tänk..att det finns såå mycket grå färg att måla himlen med...för det är lika grått idag..som det varit dom senaste dagarna! Men luften är otroligt skön!!!

I morse..var jag på mysfrukost hos bästaste Lisa...mys..när man kan turas om...
Efter frukosten gick jag hem..fixade till mej lite..sedan hämtade hon upp mej.
Vi var först en tur till BlomsterLandet..och sedan vidare till bl a Torp.
Gick och strosade..kikade lite i affärer...och sedan givetvis..även en fika..sååå mysigt!!!

Sa så stolt till henne igår..att mina svettningar..nästan helt var borta.....
Tack för den...inatt så...skulle jag velat ligga såhär...


(bild lånad från nätet)


Så då förstår ni själva......

Annars har jag mått bra idag....så bra, att jag gav mej ut på en löptur..kortare än vanligt och i sakta gemak....
Vet inte, om det var speciellt smart...hmmm....
Men i mina papper står " Inga begränsningar, om allt känns bra.."
Ja ja..blir nog snart helt bra..el vissa av besvären kan jag dras med i ca 3 veckor.
Men som alltid...jag gör det bästa av allt!!!

Älskade Josefine ringde mej förrut..hon var så orolig att ngt hade hänt..eftersom jag varken svarat i mobtfn..el hemtfn....
Tack..älskade unge för att du bryr dej och är såå omtänksam!!!
Svarade inte..just pga av löpning och dusch.

Nej mina vänner nu skall jag mysa till det i soffan!!

Fröken Mys..önskar er alla en fortsatt mysig söndag!!!

Sätt dej tillrätta i soffan...själv el med ngn du tycker om...tänd massor av ljus..bara njut av stillheten och fånga dagen..precis där du är...Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Jag tycker om dig Annika, du skriver alltid så att jag blir glad. Tack så mycket för att du kommenterar på min blogg, du ska veta att jag uppskattar det jättemycket. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har haft en fin dag. Själv har jag gått fikat loss ordentligt!!! kram Annika

    SvaraRadera
  3. Jasså det årtalet kommer du ihåg då,knappt jag..säger ännu mer vad jag inte VAR intresserad av...Jaa inte lätt med sånt,har sluppit det ÄN! Ha det gott goa Annika...Mys...♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika