lördag 5 november 2011

Alla Helgons Dag......

Sänder en extra tanke till min lilla pappa idag...el det gör jag iof sig varje dag....
Har inte varit på kyrkogården..men vet att min lilla mamma varit där och tänt ljus..för honom!

Tänk...om du bara visste hur mycket jag saknar dig!!!
Din humor..dina skratt...din sociala sida..och framför allt din positiva sida!!! Har aldrig någonsin hör dej klaga..över någonting...inte ens när du var som sjukast..klagade du...
"Det gäller att göra det bästa, av det...sa du..."

Ja du, lilla pappa....jag SAKNAR dej!!





Vaknade strax innan 04.00 i natt/morse...sen var det kört..kunde inte somna om....
Kände.. lite av, operationen..

Gick upp tidigt..ingen ide´att ligga kvar.
Mulet och grått..men skönt ändå.....

Bästaste Lisa har vait här på frukost...sååå mysigt!! Pratade massor....

Sen hämtade Yohanna mej..så vi åkte till Snäckan...där mötte även Josefine upp...så vi tog en mysfika!!!

Har nu landat i soffan..men skall snart ta mej upp...fixa lite här hemma..och även greja middag!
Blir en otroligt..lugn kväll..bara mys och tv-tittande!

Fröken Mys..önskar er alla en fortsatt underbar lördag!

Uppskatta det du har i din närhet..oavsett om det är mycket..eller lite...vi är såå bra på att alltid..tänka..bara jag skaffar mej det el det..så blir det bra! Varför???
Gläds..åt det och dom du har..lev här och nu..för som du vet..livet kan förändras såå snabbt!
Då är det dags att tänka...varför gjorde jag inte si eller så..eller varför berättade jag inte...hur mycket han/hon betydde för mej!!!
Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Så rätt. Man skall tala om sina känslor ofta, för man vet inte vad som händer på ett ögonblick. Jag har riktigt många att sakna idag, och alla andra dagar. Under en 1,5 års period miste jag och mina man 8 st nära släktingar och goda vänner. Varav tre föräldrar på mindre än 2 månader. En tuff tid, men också en tid där man förändras som människa. Blir ännu mer ödmjuk och kärleksfull, och lever som om varje dag var den sista... Ha en fortsatt fin helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Halloj vännen
    Tack för din rara kommentar :)blir så glad när ni kikar in och lämnar spår ;)
    Ja du vi får nog stämma möte här på nätterna hi hi
    Ha en skön slappar kväll ,de ska jag ha ;)
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  3. Jaa du har så rätt i det du skriver...Åh visst tänker man dagligen på dom som betytt så mycket för en...ha en fin söndag gumman..Hoppas du mår lite bättre Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  4. Vad fint du skriver! Som alltid...
    Kram/ Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika