tisdag 15 november 2011

Ännu...en dimmig morgon....

Både igår och idag...ser jag knappast längre än till min balkong...
Dimman ligger tät..som ni förstår...

Måste börja med att TACKA för era gulliga kommentarer!!! Är så glad att ni bryr er!!!
Tackar även här..för alla sms jag fått..och får!!!
Tänk...att jag har såå många som bryr sig om just lilla mej...
Helt otroligt!!!!

När jag kom hem i söndags...kom Pia en sväng..med en blomma...bara såå gulligt...igår var älskade Josefine här en sväng....
Dels hade hon handlat lite...och sedan var det mest för att jag skulle få lite sällskap...hihi...
Ännu en gång DU är guld värd!!!

Älskade Yohanna...jobbar massor...men hon ringer och ringer igen...vilket också..är guld värt för mej!!

Kort sagt igen!!!! Har begåvats med två underbara döttrar!!!!

Så hur mår jag idag då???
Liite trött och öm.....samt att mina läppar är lite trasiga...vilket personalen trodde..berodde på att dom dragit upp tuben i halsen för snabbt.
Nackdelen är...att det är lite svårt att äta.....

Sover...gör jag ganska bra...men är uppe några ggr...pga att jag vaknar och är genomsvett....

Ja ja..allt det här blir ju bättre.
Jag VET att tiden jobbar för mej!!!!

Jag önskar er alla.....en fortsatt fantastisk dag!!!

Njut av varje dag...fånga..skapa och gör den till din egen. Tänk på att du lever...just nu...planera inte för långt fram..utan ta vara på dagen idag...
Varje dag består av någon eller några ljusglimtar...gäller bara att fånga dom!!!
Var rädda om er och varandra!!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Ja men du är ju bara bäst!!!!Go glad dej själv och super positiv.Fina egenskaper som man kommer långt med.Önskar dej en fin dag vännen.Kramar och krya på dej.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej, skönt att se att du är hemma igen. Fika, mys å ta hand om dig nu. kram Annika

    SvaraRadera
  3. Tack för titten vännen ♥ Skönt att det går framåt då o att du har dina vänner o kära töser,guld värt!! Jasså då kommer du på bröllop nästa år? Vad kul det är minsann..Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika