lördag 26 november 2011

Blixtar och dunder.....

Vem kan tro...att det 25 nov.(.alltså igår) skall åska och blixtra?? Men det gjorde det..kan jag säga.

Idag är det ännu så länge uppehåll..men det blåååser!
Det är ju som alla vet..." Berit " som kommit på besök...hihi.
 Gäller att stå stadigt när jag sen går ut...får väl ha bly..i skorna så att jag inte lättar...med tanke på viktnedgången...hihi.

Kom just på...att igår var det 34 år sedan vi slutade skolan!!
Ja du Anki..vart har dessa åren tagit vägen??

Tänk så länge vi känt varandra..och så mycket som hänt under dessa år! Både glädje och sorg!!
Du skall veta...att jag är så oerhört GLAD.. att ha dej som vän!!

Ja då skall vi se vad som händer idag...??

Nu på förmiddagen någon gång..skall jag träffa Älskade Yohanna...var några dagar sedan..ev kanske också Lina följer med. Det blir en lördagsfika på stan!

Sedan i em..skall ev Älskade Josefine och jag ses...
Skall även en tur till Blomsterlandet...se om jag hittar någon växt till mitt sovrum..bl a. Annars är det bara såå mysigt att gå och kika..och få lite inspiration...!!

Jag önskar er alla...en underbar lördag!!

Strunta liite i alla måsten...ta med den du tycker om/älskar...bjud på en fika..mys och bara ha det gott!!
Det är som Du vet..det där lilla...som ger den där extra livskvaliteten!!
Man kan alltid...ta sig den tiden...för som sagt...det gäller att fånga..och skapa dagen!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hihi... idag struntar jag faktiskt i måsten... ska vara kvar å titta på när Minstingen rider, för sen ska vi hem och gå på öppet hus, på ett nyöppnat hunddagis, här i krokarna. Minstingen älskar allt vad djur heter ;) Så idag är det Minstingens dag, känns det som :)
    Ha en fantastisk dag, du med! Och skulle du råka fladdra förbi här i blåsten, så håvar jag in dej på en kopp kaffe! ;) :)
    Varma kramar / Maria

    SvaraRadera
  2. Hej gumman..Ja vart tar åren vägen? Usch,vill inte tänka på det ens...samtidigt så har man mycket i sin "bag"..Ha en riktigt go dag med eller utanberit! Blåser bra här också! Va åska det igår?? Stämmer inte detta med vädret,lite kusligt det också...kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Ja du vart tog dom åren vägen? Har just vaknat efter en riktig!!! Lönehelg. Förstår inte vitsen med att bränna alla pengar på lönedagen och bete sig som jag vet inte vad. Slagsmål över hela centrala Götet. En natt till väntar på samma tema. Lö brukar tyvärr vara värsta dagen. Vi får se. Skall ut och lufta mig i blåsten. Ses snart. Kram Anki

    SvaraRadera
  4. KRAM! är så glad att du dricker och uppskattar te :O) Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika