fredag 18 november 2011

Dimma...dimma...dimma..

God förmiddag på er.....!!!

Ja då var det ju det här, med vädret igen.....phu...här är så dimmigt!!! Världen blir ju såå liten.......

Var uppe tidigt...har tvättid...oj oj..såå mycket tvätt.
Som tur är..hjälpte lilla mamma mej ner till tvättstugan...hade aldrig varken klarat eller orkat det själv!!!

Nu skall jag strax gå ner och hämta upp tvätten...kan säga att det är ett helt företag....

Har ingen...ork!!!

Skall försöka att gå ute lite sedan..skall bli spännande...hihi...känner att jag måste ha liiite luft!!!
Skulle även kunna tänka mej en fika på stan...kan det vara så...att jag börjar piggna till...?

Fröken Mys...önskar er alla en fortsatt underbar dag!!!

Planera inte allt för långt fram i ditt liv..utan lev här och nu...ta vara på dom små ljusglimtarna i livet...minns...Livet är inte de dagarna som passerat...det är dagarna du minns!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Ja va skönt du har din mamma,gumman! Det tar tid att få ork,men det kommer ska du se! Ja jag är rädder om'en o han är det om mej också(tror jag)hihi...kram på dej o krya på dej också...Hälsa lilla mamma♥ Gunillasljusglimtar

    SvaraRadera
  2. Kikar in för att önska dig en fin helg:)
    In i dimman...hihi!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. När det drar i fikatarmen så måste du definitivt vara piggare Annika :O) Ha en skön helg. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  4. Du tala så sant du bara kan. Tänk om man kunde stoppa tiden lite o inte bara rusa på. När man gått hemma ett tag nu så börjar man trappa av på farten. Se nu till att du tar det lungt och försiktigt så du blir bra. Försök att njuta av tiden i stället. Ha en skön helg med mycket mys kram Beijan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika