lördag 19 november 2011

Envis..och jävlar anamma.....

På det klarar man sig långt....!! Så då förstår ni säkert...att det är precis så det är just nu, för mej!
Även om jag inte riktigt orkar...och har mått såå illa idag...så förtränger jag det...och har gjort saker ändå!

På fm hämtade Yohanna...lilla mamma..Josefine och mej..och så tog vi en tur till Snäckan...såå mysigt...det eldades i dom öppna sprisarna...hög mysfaktor...



Efter fikat..åkte vi hem...åt middag...sedan hämtade Josefine oss...och vi åkte till Torp...kanske inte var såå smart...men ja ja..allt går. Handlat lite mat..och fick två såå fina örngott av lilla mamma!

Nu har vi intagit soffläge...haha...och här skall vi tillbringa resten av kvällen!

Önskar er alla..en fortsatt underbar lördagskväll!!
Njut av kvällen..och erat ev sällskap...var rädda om er och varandra! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Men hörru Mysan. SKa jag komma och ta dig i örat eller. Man ska vara rädd om sig också. Jaja jag vet. Men lova nu att ta de lite lugnt och mysa lite mera. Har kämpas det på med krum rygg stel nacke. Ser så bra ut,hahahaa. Tänker på dig...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Ni fick en härlig dag ;) Snäckan verkar ju bara för mysigt! ska krypa ner i sängen nu,i morgon en ny dag o nya tag. Godnatt kram< Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika