tisdag 22 november 2011

Går framåt.....

Efter fikat med Helene..gick jag en sväng i sakta gemak..på stan...riktig skönt!

Sen har jag strukit lite gardiner och dukar...som skall fram nu till helgen.
Packade även upp..lådorna med bordet...tänkte fixat det idag...men la ner det...tar det en annan dag ist!

Ringde frissan idag..håret har tagit lite stryk...så jag fick ändrat min tid..och skall dit redan på torsdag...skall bli såå skönt!!

Har varit en sväng hos Pia..övervägde läänge om jag skulle ta bilen eller gå...men tog en promenad..kan säga att det tog sin lilla tid..men ännu en gång...jag ger mej aldrig!!!

Nu skall jag sätta mej tillrätta i soffan och titta på "Halv åtta hos mej"
Sedan skall jag ta SISTA antibiotikan..Hurra!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!
Kryp upp i soffhörnan...vira en mysig filt runt dej...mys..och bara ha det gott!!! Drick ngt varmt...tex en kopp te...eller lite glögg...ta vara på..och njut av livet!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Så skönt att det går framåt!
    Jag ska oxå adventspynta, ska bli så mysigt!
    Önskar dej en fortsatt fin vecka!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  2. Gosmysan där..Härligt att du kämpar på. Så glad att du blivit bättre. Nää man ska inte veta så mycket om vad som händer och sker speciellt när man inte varit vaken. Blir lite svår med förtroendet sen eller hur..Lova bara att du tar det lite lungt så du inte tar ut dig. Fika, njut i ditt soffhörn och snurra in dig i filten nu hjärtat. Själv ska jag susa hem imorgon och börja jula till det. För sen kommer jag inte hem på två veckor. Skickar massor av kraft och energi för de har jag just nu...

    Kramar Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika