fredag 25 november 2011

Skam den som ger sig......

Efter frukosten i morse..gick jag ner i förrådet igen!
Ut med kartongerna...rev runt i dom...och se där...i botten på en ...låg mina vita ljusstakar!!
Så nu pryder dom sovrummsfönstret!!!

Lunchad med Lisbeth..alltid såå mysigt! Tänk..att vi alltid har såå mycket att prata om!!! Kom just på..att det skriver jag  varje gång, som jag träffar en  God vän!!!!
Så då förstår man..att det verkligen är Goda Vänner...som jag har!!!

Sen har Josefine och jag varit på Torp...handlat lite mat bl a..och så givetvis!!! En ny ljusstake till vardagsrummet!!!




Tja..då har jag pyntat..lite inför advent....
Tycker egentligen det är för tidigt att ta fram julpynt...förr gjorde jag det ...sista veckan innan jul.
Men dom senaste åren..har jag haft tjejträff..i början av Dec...och då har jag tagit fram allt...eller det jag skall ha.
Så i år..tar jag fram pyntet..om 14 dagar!

Jag önskar er alla.... en fortsatt mysig fredagskväll!!!!

Tänk på..att Lyckan inte finns i saker...utan Lyckan finns i det du har nära dej...så berätta för honom/henne..hur mycket du tycker om/älskar vederbörande!

Är övertygad om att ju mera man säger vissa ord...dessto mera får man tillbaka!! Men vi är lite dåliga att berätta för dom nära..hur mycket vi Älskar dom!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Vilken fin ljusstake .....önskar jag hade haft fler fönster .... eller kanske tur att man inte har det haha.
    Må så gott .

    kramelikram Bittan

    SvaraRadera
  2. Fin ny ljusstake!! Själv har jag inte tagit fram en enda grej ännu. Får nog börja med det imorgon. Jag vill ju gärna ha hemmet fullt av hyacinter och ljus. Ha en fin kväll. kram Annika

    SvaraRadera
  3. Fin ljusstake! Jag är uppväxt med att det julpyntades dagarna innan jul, men jag ääälskr adventstiden fram till julen och det är då jag vill njuta av pyntet. Men så har jag knappt tomtar heller, som pynt, utan mest ljus, lyktor och blommor... Sen efter nyår då vill jag ha bort allt och släppa in våren ;)
    Ha en underbar helg!
    Kram / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika