onsdag 23 november 2011

Vädergudarna......

Godmorgon!
Tror att jag skall be..liite till vädergudarna!!! Vill ha liite snö..och några minusgrader!!!
Ja ja ...jag vet att många hatar snö..men jag Älskar det...trots att jag brukar frysa...som jag vet inte vad....
Men hellre sno...än detta gråa trista väder som..är just nu!!!


 Bilden är från förra hösten....

Så annars idag..? Tvättar...
Lunchen skall jag tillbringa med bästaste Åsa..skall bli såå mysigt!!!

Sen när jag kommer hem..blir det gardinbyte...och liite fix..kanske även bordet kommer på plats!
Men har kommit på...hmm...behöver nog en ny matta...den jag har nu...är beige...och det blir nog sådär...så nu får det bli en vit..ist...
Tänk..hur jag är...men allt Måste stämma överens i färg!!!

Jag önskar er alla...en underbar dag!!!

Glöm aldrig bort...att just Du..är värdefull för såå många!!
 Även om det kanske ibland ..inte känns så...då skall du veta...att det finns många därute som bevöver och älskar dej för just den du är!!!
Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej på dej! Visst jag vill oxå ha LITE snö så det ljuser upp det lite.Det är ju ända vintermånad eller hur? HAHAHA det är du jag o Eva (Vardag & flärd) som går ungefär samtidigt till frissan.Så gött så..Jo en otroligt sympatisk chef som ändå står på båda fötterna o vet vad hon vill o så men vi tycker om henne verkligen...Nepp ska ner o köpa fjälster nu...Kram på dej Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ja nu är det bara kung Bore vi väntar på :) för att få den riktiga stämningen.. men lite lagom i år kanske! förra vintern var så lång.Ha en go kväll! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker ängel :O)Kramar Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika