tisdag 20 december 2011

Gokväll i julstöket.......

Tror kanske att det är många av er ...som håller på som bäst, att förbereda inför julen!!

Själv sitter jag i soffan och myser...kikar lite på tv:n och bara har det gott!!

Fikade på fm med Malin och hennes lilla dotter Julia. Jättemysigt..denna lilla dam..som  jag följt sedan hon var nyfödd!!
Är några månader sedan vi sist sägs...men nu pratar "damen" som jag vet inte vad..hihi..
Efter det luchade jag med Lisbeth.

Nu på sen em..var Josefine och jag en sväng på Espresso house...älskar deras...Saffransnäckor..och Pepparkaksmuffins....
Det jag inte gillade med muffinsen..var..att jag bet i ngt som jag trodde var ett russin..men hmm...nej det var..svartpeppar korn..starkt?? Hmm..nej..inte alls!!!

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Ge någon en varm och go kram..och berätta ..hur mycket du tycker om eller uppsakttar vederbörande!! Kram/Annika

1 kommentar:

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika