torsdag 8 december 2011

Kallt......

Godmorgon mina vänner...!!!1

Sitter och avnjuter min frukost...i lugn och ro!!!!

Idag är det kallt...nästan -7c..och det ser ut, att bli en fantastisk dag! Himlen är redan nu..så klar och vacker!!!

Om en stund skall jag fixa till mej..för att sedan åka till vårdcentralen....hoppas att dom kan hjälpa mej..med min onda axel!
Känns nästan....som om jag skulle behöva byta ut..hela kroppen just nu!
Ja ja..det ordnar sig nog....viktigaste är..att hålla humöret på topp...och att vara positiv!

Efter vårdcent...skall jag träffa bästaste Susanne på Snäckan! Skall bli sååå mysigt!
Senare i em..kommer Pia hit på en fika. Tja det var väl min dag...i stora drag!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag!!!


(bild lånad från nätet)

Se varje dag som en gåva...att just DU har möjligheten att göra den till din egen! Så..fånga dagen..och gläds åt den! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Gomorron gumman! Tror faktiskt det blir en fin dag här också idag.Ska på fotvård nu snart,sååå gött! lycka till på Vårdc.Hoppas verkligen dom hjälper dej till rätta! är det cortisonsprutor som gäller eller? Jaa denna värk vill jag inte ta över..ha en bra dag kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Lycka till nu på vårdcentralen.Hoppas att du får hjälp inte skoj att ha ont.Ha en härlig torsdag vännen.Varm Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika