torsdag 15 december 2011

Lilla faster....

Idag har Josefine och jag fikat med min lilla faster. Var en trevlig fika stund...är faktiskt lite imponerad...hon är snart 85 år...går lite dåligt..och har problem med sitt hjärta.
Men tänk om..hon inte hade haft det...då hade hon varit en riktig krutgumma!!
Hon bor några mil utanför stan...så hon kör sin lilla bil..eller lilla och lilla..haha...
Sen tackar jag för att hon numera har en bil..som är automatväxlad..:)

Men hur som helst...så är jag så glad att ha henne...vi är ju en liiiten släkt...så det är bara min lilla mamma och henne jag har kvar!

Efter fikat..åkte Josefine och jag till Torp...så nu har jag handlat den sista maten..inför jul! Så skönt att ha det gjort!!!

Nu skall jag koka en god kopp te..ta ett par mackor och sedan bara mysa!!!

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig kväll!!


Njut av kvällen...oavsett om du är ensam..eller tillsammans med någon...kryp upp i soffan...ät och drick ngt gott..se lite på tv..eller bara var..här och nu!!
Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Ha en fin kväll du också.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej! låter som en krutgumma... så tänkvärd text,vänskap är något unikt,som man skall vårda ömt!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Måste nog kalla din faster för krutgumma hi hi kör bilen själv och är 85 hi hi
    Ha de så bäst vännen.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. Så roligt att ha en såpass pigg faster:) jag har nästan köpt färdigt all mat jag med, skönt!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Tack för dina fina kommentarer på min blogg :O) Jag blir så glad. Önskar dig en trevlig och fin helg. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  6. Jag mår alltid så gott av att titta in här. Du är en varmt härlig människa det gillar jag. Ha nu en mysig fredag och helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika