lördag 17 december 2011

Mysig dag.....

Började dagen..med att frukostera hos Lisa...så mysigt!! Blev även bjuden på underbart goda lussekatter!!
Så jag fick receptet...så det skall Josefine och jag baka i morgon!!
Var där tiidigt..och vi pratade och pratde..och vips var klockan 12.00!!

Gick hem och hämtade min lilla bil..och åkte hem en sväng till Yohanna. Där blev jag bjuden på kaffe och nybakad sockerkaka!! Sååå gott!! Tack för det älskade Yohanna!!

Sen hem..gick en sväng i lugn och ro på stan...
Så mycket folk..och alla stressar...känns så skönt..att inte göra det..och jag pustar heller inte..när jag står i lång kö....man vet ju hur det är..såhär dagarna före jul!!!

Nu skall jag fortsätta och fixa lite här hemma....

Jag önskar er alla....en fortsatt härlig lördagskväll!!!

Var rädda om er och varandra! Gör det bästa av varje dag..för som vi alla vet..är det bara DU själv som kan göra din dag...till just den bästa!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Låter som en bara så skön dag.Härligt att du kan ta det lugnt när andrar stressar.Ha nu en skön kväll rara du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig dag! Du är bra på sånt! Har också haft en mysig dag, i stallet. Resten av dagen har ägnats åt att stryka tvätt. Kanske inte så mysigt, men avkopplande tycker jag ;)
    Kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika