tisdag 6 december 2011

Tjejträff...och sen timma.....

Tänk att jag är vaken fortfarande...otroligt..är inte det minsta trött!!!
Ser till min glädje att många av er fått snö!!! Men inte jag...här regnar och blåser just nu!!!

Idag har jag fikat med älskade Yohanna..och efter det träffade jag Annika. Bara såå mysigt!!! Tänk..har inte känt henne så länge..ändå känns det som om vi alltid har umgåtts!!!

Sen hem och fixade inför kvällen....

När tjejerna kom vid 18.00 tiden..började vi med glögg...pepparkakor..och ädelost...
Sedan taccopaj..hemmagjord dressing..bröd...och lite grönskaer....
Efter det kaffe/te..och cheesecake...gjord på pepparkakor och lingonsylt...hmm..kom på härom dagen att jag glömt lägga i philadelphiaosten...men se..det gick bra ändå!!!

Haft en såå mysig kväll!!! Fick lite presenter....också...hihi...





Tack mina goda vänner...för fina presenter..och en sååå  mysig kväll!!!

Nu är det strax dags att sova.....

Så..jag önskar er en God natt..och hoppas att ni Sover Gott!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Åååå vad mysigt det låter.Kul att bjuda hem tjejerna på lite glögg mat och bara ha det mysigt.ÅÅååå vad fina presenter du fick.Ha det nu gott och ha en riktigt härlig onsdag vännen.Varm Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Härligt att er kväll blev lyckad! Såklart, vad annars? ;)
    Så fina presenter! Och vilken snygg glöggflaska! Hoppas den är lika god som snygg ;)
    Ha en fin torsdag!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  3. Njut varje minut,den har jag också! men såå kul att ha lite träff så där! fina saker du fick då? hoppas du sover gott än...Jag ska snart iväg till pappsen ..kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika