tisdag 27 december 2011

Vanlig dag....

Hej på er..!!!

Känns lite konstigt..efter en julhelg..att nu är det en "vanlig" dag igen! Julen var ju iof sig..väldigt kort denna gången...

Har ett underbart väder idag..eller underbart o underbart..blåser som...hmm..men solen skiner!!!

Så ljuvligt...nackdelen är..om det nu finns några...är att allt damm..och dom smutsiga fönstren syns sååå tydligt.
Men vad gör det...hihi

Tvättar idag..och sitter just nu och funderar på...om jag inte skall ta bort mina tomtar..men låta granar osv..vara kvar några dagar till....
Har tröttnat...har haft framme tomtarna sedan i början på dec....

Nu mina vänner...önskar jag er..en fortsatt underbar dag!!!

Din bok..har ytterligare ett oskrivet blad...så fånga och skapa dagen...och fyll bladet...för dagen är ju din..och det är bara DU som kan skriva bladet..i din egen bok!!!
Var rädda om er och varandra!!
Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. :O) Kikar in och tackar så mycket för att du är så flitig att kommentera på min blogg. Jag uppskattar det mycket ska du veta. Ha en bra dag. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Visst har julen bara flygit förbi i år.Ja här blåser det som bara den .Men det blir en sväng till stan fika strosa runt och se om det finns något fint på rean.Önskar dej en skön och mysig dag rara du .Många kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej gumman o tack för titten hos mej! tycker det är skönt me vanlig vardag om jag får säga det..
    Tvätter rullar köttbullar till bror min på fredag.Sen är det slut med julematen..Är inte så mycket för't.Tomtarna får stå till tjugonde KNUT! tror jag men våra har ej vart uppe riktigt så länge..Kram på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  4. God fortsättning vännen!
    Ja, jag har oxå tröttnat på pyntet... Brukar alltid plocka bort till trettonhelgen, men skulle kunna göra det redan idag, faktiskt! Fast det får nog vara till nyårsdagen i alla fall ;)
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Hallojsan Annika och en god fortsättning!!

    Jag är också såå trött på julsakerna nu..känns plötsligt rörigt och stökigt med dem..de som var så mysigt då jag tog fram dem..

    Här har det blåst och levt rövare nu två nätter på rad..får hoppas på en lugnare natt i natt!!

    Ha det så mysigt nu på denna alldeles vanliga tisdag :)

    Kraam sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika