måndag 26 december 2011

Vilket väder....

TACK alla!!!  För era gulliga kommentarer  om förlovningen!!
Har fört dom vidare!!

Detta väder...vet snart inte vad jag skall skriva...igår kv..och inatt har det blåst...som..tusan.
Tyvärr..gör det precis likadant nu ikv...och regnar även, lite.

Hade trevligt fika besök idag..och efter det åkte lilla mamma hem.

Så nu sitter jag bara och myser i soffan..såå skönt!!
Haft som jag skrev förut..en underbar jul!! Älskar att ha massor av människor runt mej..men sedan ibland..är det ganska gott att vara själv.

Ensamheten är ju som bekant..underbar..när man väljer den själv!!

Så nu mina vänner...skall jag fortsätta..att bara njuta!!!

Jag hoppas att ni gör likadant..och inte är helt slut nu när julen är över. Utan att ni har kunnat njuta..och bara haft det gott!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. God fortsättning!

    Oj här har hänt grejer:) Förlovning! Så roligt, gratta från mig;)
    Visst är det så att det är så skönt att bara vara själv om man bara får bestämma det själv.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Hej Annika
    Så romantiskt, med de nyförlovade, och gulligt, Lycka till!

    Håller med, älskar att ha alla människor omkring mej, sen är det så skönt att lägga upp benen, och bara slappa...

    Önskar dej underbara dagar
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  3. Jaa det blåser som attn här i Falköping just NU...usch inte roligt alls tycker jag..Håller så med dej om att det är gott att få vara ensam när man väljer det själv! är social också men såå gott att bara få vara i fred ibland..Kram på dej Gunilla

    SvaraRadera
  4. Åh!vad underbart när barnen är lyckliga! då känner man sig lyckad som mamma.....

    önskar dig en forts, mysig helg

    varma kramar
    wivi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika