lördag 14 januari 2012

Börjar med....

Att säga Grattis till älskade Josefine!!! Som klarade tentan i Italienska idag!! Du är såå duktig!!!

Började dagen..med frukost i lugn och ro....varit ett härligt väder..sol..men lite kallt.
Fikat på Lejas med Annika och några goda vänner till henne. Jättetrevligt!!

Efter det var jag och handlade...sedan hem..på med löparkläderna..och ut en längre sväng!
 Skulle se om det funkade..att jag orkade osv...gick finemang..var såå skönt!!

Nu har jag satt mej tillrätta i soffan..och här skall jag sitta en stund...:)
Eller.nej..förresten...vet ni vad jag blev sugen på..?? Kaffe...så det får jag fixa först!!

Jag önskar er alla...en fortsatt härlig lördag!!

Du vet väl om att du är värdefull och uppskattad som du är...!!!
Försök att släppa alla krav och måsten du har på dej själv...njut..lev här och nu..ta vara på livet..för det är alldeles för kort..för att slösa bort..på många onödiga saker!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Härlig dag
    ha en riktigt skön helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skoj att det gick bra för din tjej i ilatlinska.Ha nu en skön och mysig kväll söta vännen.Kramar Rita ♥

      Radera
  2. som sagt,,,,gillar namnet på din blogg :)
    å missa nu inte...

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W


    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  3. En skön kväll till dig också. Grattis till dottern som klarade det vackraste språk jag vet:)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Grattis till Josefine, så kul och skönt att klarat av tentan:)

    Önskar dig en riktigt skön helg!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. GRATTA dottern från mej,härligt!! Du har en utmaning hos mej som heter duga,hihi..Anta den om du vill gumman Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  6. Vad kul att hon klarade tentan. Hoppas att din helg har varit mysig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika