torsdag 12 januari 2012

Godmorgon..mina vänner...!!!

Vilket väder...brr...blåser..som..ja just det..och inte bara det..regnar. Ser knappt ut...pga att mitt fönster är täckt med regndroppar!!

Nu har jag precis avnjutit min frukost..och läst GP..underbart att ta det lugnt på morgonen!

Så vad händer idag då..?
Om en liten stund skall jag iväg till Pia..hon är på jobbet..och ville bjuda på en kopp där....
Sen skall jag vidare till Trollhättan..skall träffa Susanne..och ta en fika på Strandgatan..är såå mysigt!!!

Senare i em..skall jag ev träffa Lisa..och vi skall ta en sväng till Torp.

Josefine och jag var där igår em...gick i lugn och ro...såå skönt!! Blev även bjuden på fika av Josefine...Tackar ännu en gång..för det!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig dag..i stormen!!

(bilden lånad från nätet)

Var rädd om dej..för som DU vet..är just du unik..det är DU som fångar och skapar din egen dag..det är Du som gör dina vägval...så gör alltid.. allting..till det bästa!!!
Var rädda...även om varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Halloj vännen
    Oj du har fullt upp idag ser jag ;)härligt.
    Jag är också ledig och ska nog ta en tur till Mora och se om de finns nått kul.
    Ha en härlig dag
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Tänkvärda ord där du...
    Ja då hoppas jag du får en rolig dag med nära o kära...Ja här HÄLLREGNAR DET!!! Inte klokt måste jag säga:( Ha det gott Annika! Gunilla

    SvaraRadera
  3. Låter som åter en underbar dag.Ha en skön torsdag vännen.Mys och njut var rädd om dej Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hej Mysan..Verkar somen fin dag. Jkl väder bara regn och tö. Fyyy. Imorgon får man kanske Svensk mark under fötterna och en riktig säng under rumpan. Skönt att allt verkar bra hos dig. vet du jag har faktiskt varit på Torp när min son bodde i Ed. Men de var ett tag sen. Ha en fin helg nu. Svar på G..

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  5. ja, du har alltid så mycket kul på gång! Härligt! Hoppas du fick en fin dag igår och att det blir en fin fredag idag!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  6. Fint ordspråk! Du verkar ha haft fullt upp, men så härligt när man har vänner att få umgås med och ta en fika! Ja vi har samma väder här, just i dag frdag blåser vi nästan bort! Ha en fin helg! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika