söndag 22 januari 2012

Godmorgon...mina vänner...!!!

Idag är en gråmulen dag...ser att snön vi fick igår..sakta men säkert håller på att töa bort...
Så synd för det blev såå ljust och fint....eller ändrar mej lite...kanske..att vi ändå kan få njuta lite av solen idag..
Igår såg det ut såhär i min kruka på balkongen.....lilla julrosen blommar för fullt...



Idag blir det en lugn söndag..har precis avnjutit frukosten..och tror att jag skall "hasa" runt i morgonrocken det mesta av dagen!!
Titta lite på skidor på tv..och bara vara!
Säger jag nu..hihi...vet hur det brukar bli..händer alltid ngt. Annars är det skönt att bara vara ibland...inga måsten utan bara ta dagen som den kommer!

Så mina vänner..därute i blogglandia..och även givetvis..ni andra....!!! Ha en underbar dag!!

Kom ihåg  "Du kommer aldrig först...om du går i andras fotspår..."
Njut och ta vara på dagen..för den är som du vet.. din egen, och blir vad du gör den till!!
Så lev här och nu...livet är för kort...för att bara "kastas" bort!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Det lät skönt det där med att hasa runt i morgonrocken.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Jag njuter också av en dag utan riktigt program. Så skönt att få ta dagen som den kommer och strunta i alla måsten.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Här är det också lugnt. En snöig söndag som inte alls är ljus, däremot grå och trist. Men vad gör man då? Jo, kryper upp i soffan, tittar på skidor och stickar, haha.
    Hoppas du har en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som en skön dag.Fina och gulliga ord du skrev hos mej.Jag blir så glad.Ha en skön söndag goa vännen.Kramar Rita ♥

      Radera
  4. Åh så gott det lät Annika! Blev dagen sån tro?? Hittade allt lite smått på Ikea,jag o gubben,hihihi..Ha en fin kväll.Här kommer det mer snö! Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika