måndag 30 januari 2012

Gokväll mina vänner...!!!

Vilken underbar dag..!! Klarblå himmel..några minus grader..och strålande sol!!! Så har vädret varit idag!!!

Idag har älskade Josefine och jag haft en heldag i Göteborg!! Bara sååå mysigt!!
Vi började med en fika på Fröken Olssons....





Efter fikat gick vi på stan..i lugn och ro...jag var och fick fixat mina glasögon..har ju klämt en del på min näsa..men nu känns det bättre!!
Köpte ett par tunikor...på gina tricot...riktigt fina...en var vit..och den andra var olivgrön....

Såå skönt att bara gå och strosa...och att man inte har ngn tid att passa!!
På hemvägen stannade vi bl a på IKEA...där åt vi middag...och jag handlade lite..bl a en vit lampskärm.

Nu har jag varit hemma sedan ett par timmar...har satt mej tillrätta i soffan..och skall titta på "Halv åtta hos mej"
 Jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!

Tycker denna lapp är såå bra..det är därför jag använder den ofta!!!

Var nu rädda om er..och varandra!! Ge någon en extra kram ikväll...och säg hur mycket vederbörande betyder för dej...!! Kram/Annika

10 kommentarer:

  1. Hej gumman tack för titten vännen ♥ ja va skönt det vart idag! Japp hos frissan var det såå bra,ändrat frisyr lite oxå..Ja vi följs ju åt du o jag ♥ Kramis

    SvaraRadera
  2. så kos med en sånn dag..))

    vi var i sverige i helgen...brant bål på stranden og grille pølser..kos..))

    ha en fin dag..)

    SvaraRadera
  3. Hej vännen. Lappen är ju bara så bra ska ha den i minnet. Va kul ni har haft i dag o lungt o skönt kan jag tro. Härligt med lite annat. Ha en goe kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Ha ha den lappen va toppen hi hi sååå sant.
    Tack för din kommentar vännen .
    Har en liten give away från Stil o charm om du vill vara med ;)
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  5. Hej Mysan..Verkar som du haft fullt upp och en hel del skoj. Härligt med shopping och fika. Har faktiskt också fått min första semla, gott sååå. Ja du visst ska man göra som de står på lappen Always vet du. Önskar dig en fin vecka...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Så mysigt med shopping i Göteborg. Den lappen är bra. Ta varje tillfälle att vara lycklig.

    Ha en bra kväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va mysig med en shopping dag i goa Götet.Tack vännen för alltid värmande ord till mej ♥Ha det bäst.Kram Rita ♥

      Radera
  7. Rolig lapp!
    Låter som en riktigt härlig dag!
    Här har det oxå varit sol och kallt.
    Kram, vännen!

    SvaraRadera
  8. Härligt med lite luft ombyte!trevligt sällskap gör ju inte dagen sämre......


    Ha en skön dag!
    kram wivi

    SvaraRadera
  9. En perfekt mysardag.
    Hoppas du har en fin tisdag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika