onsdag 25 januari 2012

Gokväll..mina vänner...!!!

Brr..så kallt det varit idag....älskar ju som jag tidigare skrivit..vinter och snö..men fryser så förtvivlat!! Nu ikv..har vi -8c.

Lite skillnad...fick ett sms av Annika igår..hon har bloggen "Annika kafe´och Riga"..dom är på semester i Karibiska övärlden..avundsjuk..vem..? jag..?? Inte alls..hihi

Idag har jag lunchat med Lisbeth..lika trevligt som vanligt!!
Sen hem...hade ju bakat en mjuk pepparkaka...och sedan kom ju Karin på fika...


Hon hade med sig en Underbar tulpanbukett till mej!! Färgen är en blandning mellan vitt och rosa...såå ljuvliga!!


Nu på sen eftermiddagen..har Josefine och jag varit på Torp...hon har köpt lite presenter..och självklart!! Fikade vi ju också!!

Nu mina vänner...skall jag fortsätta att slappa i soffan!!
Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll.....!!





Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Vad gott med mjukpepparkaka .Fin färg på tulpanerna.Bara så fina ord skriver du.Ha det bäst rara vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika