tisdag 31 januari 2012

Hej mina vänner...!!!

Vilken dag...sol...och underbart!! Men var kallt i morse..nästan -11c....

Idag har jag haft frukost besök...bara såå mysigt....frukost i lugn och ro!!! Sedan han vi även med en fika!!!

Nu sitter jag här och tittar ut på det fina vädret...och har haft överläggning med men själv....så nu skall jag ta på mej löparkläderna och ge mej ut en sväng!!

Idag fick jag brev från ortopeden..skall steloperera hö tumme 28 feb...visst är det typiskt..det var den dagen jag skulle till Näl.
Ja ja..fick avboka tiden på Näl..och får ordna en senare.

Senare idag skall Josefine och jag ta en tur till Torp...se om jag hittar ngt där!

Så nu mina vänner...önskar jag er alla..en fortsatt underbar dag!!

Njut av dagen..fånga och skapa den..för som du vet..denna dagen kommer aldrig igen!!
Så gör det bästa av den..och inte bara av denna dagen..utan av alla!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej Mysis..Underbar morgon låter de som. Ja operationer är ju inte roliga men de blir väl förhoppningsvis bättre efteråt. Får hoppas du hitar nåt på Torp gumman. Jag somnade som en stock efter jobbet idag. Frysit under tre plädar,hahaa...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Underbart med lite sol. Man blir så mycket piggare av ljuset.
    Hoppas du gjorde några fynd på Torp, annars är det ju bara gott att få umgås med sina barn.

    Ha en skön kväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika