fredag 20 januari 2012

Hej på er....!!!!

Hur är det möjligt....???
Jag somnar på kvällen..vaknar efter ngn timma..ligger och vrider och vänder...tack o lov kommer GP tidigt...så då går jag upp och hämtar den.....läser den...släcker lampan...och sover sedan av och till....
Idag blev det verkligen...till...vaknade 09.15....skönt!!!
Men förstår inte...pigg på natten..men helt slut på morgonen...kan det ha med hormonerna..som lever sitt eget liv i min kropp..just nu..hihi....

Ja ja..vadå..världsproblem!!! Viktigaste är ändå...att man ser det från den positiva sidan!

Ser just nu..att solens strålar..försöker leta sig över hustaket..underbart....lite kallare idag..var ca -6c förut.

Vad händer idag då...minsta möjliga..kan jag säga...skall bara vara....jo..förresten.skall bl a damma, riktigt ordentligt..och inte bara i framkant..av sakerna.som jag är såå duktig på!!!

Såå mina vänner....jag önskar er alla..en underbar dag!!!


Ljusglimtarna som finns där varje dag...som du ser och känner..spara dom i ditt hjärta..och ta fram dom med jämna mellanrum..eller varför inte...spara dom i din bok..och ta fram den..när det känns tungt någon dag!
Minns då.. hur just...denna ljusglimt var..och du skall se..att det kommer att kännas lite bättre!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hej Mysan..Surmoster här, näädå nu har jag sura färdigt, hahaaa. Ja damma på du jag har mitt gjort jag även om det inte syns efter en dag här i bunkern. Idag blir de jobb och lite socialt liv. Önskar dig en fin dag hjärtat..

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  2. Det är en energi kick att få läsa dina härliga inlägg.

    Ha en underbar fredag och njut av livet.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hahaha,damma i framkant var ett väldans bra ord du! Det har jag gjort nu,hihiihi..Ja man sover som en kratta emellanåt här också.Nu är jag uppe i varv så ny blir det inte många timmars sömn..Ja inte är det lätt alltid Annika! Jag går här och rensar o minns gamla saker...Pöss på dej ...♥ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Tycker jag känner igen mig i det där med dammningen. Är ju så fruktansvärt tråkigt, haha.
    Åh vad fint du har det hemma. Blev riktigt sugen på att se resten också!!
    Hoppas du har en fin dag i solen. Väldigt orättvist, här har vi haft tjocka, gråa moln hela dan!
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Hej! På min sida finns en liten utmaning från mig som du kan ta till under vakna nätter! Ha ett fint veckoslut! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika