måndag 16 januari 2012

"I nationens intresse"....

Godmorgon.....!!

Vaknade tiidigt...varför?? Jo som vanligt..svettas..phu..tur att man har GP..så att man kan läsa den..så tidigt!
Annars..?? Jo tack...hihi..jag tvättar som vanligt på måndagsmorgonen!

Är såå mörkt ute..så jag vet inte vilket väder det blir idag...men det är -3c....
Idag skall jag luncha med Marianne..sen får jag se..vad resten av dagen har att erbjuda...!!

Igår var..Yohanna, Josefine, Niklas och Lisa här på våfflor. Såå mysigt!! Men samtidigt såå trist..Lina kunde inte vara med..hon var hemma och var sjuk....



En lite primula..får ge liten vårinspiration...


 Sen igår kväll..blev jag bjuden på bion av Josefine..Tackar för det!!!
Hon, Niklas och jag var på bion.."Hamilton...I nationens intresse"
Hur var då filmen..??

Jag tycker att Persbrandt..gjorde en strålande insats som Hamilton!! Han var ngt förändrad..utseende mässigt..han har ju tränat upp sig ordentligt!! Snygg..ja det tycker jag!!

Filmen..då....jo jag tyckte den var bra!! Men ingen sådär whaooo...
Vet inte vad jag hade förväntat mej..egentligen..men hur som.. mycket action...och sevärd...absolut!!

Nu kallar tvättstugan på mej...

Önskar er alla..en underbar dag...!!!

Gör denna dag..till den bästa..för som DU redan vet..så är det du som skapar och gör dagen till det den blir!! Så gör alltid det bästa..fånga dom där som ljusglimtarna..och gläds åt det lilla!!
För jag är övertygad om...att det är just det där...som du sedan minns!!
Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

.

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig söndag .Åååå vad smarrigt med våfflor .Vad skoj att gå på bio.Ha nu en mysig och skön måndag söta du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Men lilla Annika,inte undra på att du "vakna tidigt" för G:P's skull,det är ju jag det;) Gunilla Pettersson,hihi
    Ja lite rolig måste jag ju vara det klart! Ja då vet jag lite då om Hamilton,ja han är ju snygg i åtminstone på håll,hahaha...Gott med våfflor! Kram på dej du gumman ♥

    SvaraRadera
  3. Å vad gott med våfflor! åt alltid det för men sedan barnbarn får bestämma blir det mest pannkakor!! Ha en fin vecka vännen! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika