fredag 6 januari 2012

Mys dag..!!!!

Gokväll på er......!!

Idag har jag haft en såå mysig dag!!

Hämtade upp Lisa i morse..efter att ha skrapat bilrutor.....var ju liite kallt.
Sen åkte vi till IKEA..började med frukost...i lugn och ro...gick runt och kikade lite....
Ja så var det ju det...bordet som jag skulle ha...ja det var givetvis slut...kommer in nästa vecka!!
Ja ja...handlade lite annat.....
Sen åt vi lunch...blev bjuden på både frukost och lunch!!! Tack Lisa..för det!!!

Sen hem...var ju ett fantastiskt väder...sol..men kallt....
På med löparkläderna och ut en sväng..såå skönt...var förnuftig..för en gångs skull...HATAR mössa!!!
Men var glad att jag hade på mej det....!

Nu ikväll..har jag varit hos Lisa...på ost..kex...kaffe...fikabröd...samt cava...
Såå mysigt!!

Nu skall jag kika lite på tv:n..innan det är dags för sängen..och P Sjöbergs bok!
Började ju igår...och kan säga..att jag redan  nu..är frustrerad....hur...i he...kan man överhuvudtaget..ge sig på barn!!!

Jag önskar er alla...en riktigt God Natt...hoppas att ni Sover gott..och Drömmer underbara drömmar!!!
Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika