torsdag 19 januari 2012

Nu har jag fått det...som jag vill ha det.....!!

Godmorgon på er...!!!
Ännu en grå och mulen dag! Inget snö i siktet...och nu kan det faktiskt kvitta!!!
Kan ist tänka mej...vår!!

Jag har precis avnjutit frukosten..och skall strax gå och fixa till mej.
Josefine och jag skall åka en sväng till Torp..behöver handla lite...och jag skulle verkligen behöva ngt nytt i klädväg!!
El också får jag vänta till helgen...då vi skall till Gbg.

Sen ikv kommer Lisa hit en sväng...och det är alltid lika trevligt!

Vad menar jag då med rubriken....??
Jo..jag menar mitt hem.....är nöjd med min hall...och även mitt vardagsrum.....för nu har jag fått det.. som jag vill!!



Jag önskar er alla...en mysig dag..!!!

Varje morgon..när du vaknar...försök då att tänk positivt..och du skall se..hur mycket lättare allting blir. Har du negativa tankar..blir allt mycket svårare..och dagen blir jobbigare....

Tänk såhär...jag lever här och nu..det gäller att göra det bästa av det..och det gäller att ..göra det varje dag!
För dagen är din egen..och den blir ..vad DU gör den till!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

10 kommentarer:

  1. Hallå, du har fått det sååååååå fint!! Tack, tack det verkar som det funkar........jag är nu med mozzia firefox! Ha en fin dag, kram Annika

    SvaraRadera
  2. Härlig känsla när man går runt och bara mmyser och trivs! Och det är fint!!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilken fin dag där för dej. Även fast vädret är som det är. Så ser du ljusglimtarna :o)

    Förstår att du känner dej nöjd! Det är bara hur toppenfint som helst hemma hos dej!

    Jag VILL HA soffan! ;o)

    Ha det underbart!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  4. God middag! jätte fint du har hos dig! hos mig är det en salig blandning.. brukar säga villa villekulla ;)) med mycke saker fastnar för beige svart grått o vitt gillar korg o natur material o änglar förstås...Tur att man är olika ;) kram goa Annika o ha en fin dag/Jessica

    SvaraRadera
  5. Du har det så fint och känslan när man fått det som man vill är härlig. Bara att njuta.
    Positiva tankar är alltid bra. Bestämmer man sig för att det ska bli en bra dag så blir det oftast det.

    Må så gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. DU,det är verkligen jättefint hos dej! Japp ska nog inte köpa skrivbord där,väntar väl lite...Kul komma ut lite,hihihi..Vet inte om jag är så pigg när man varit borta iöver två dagar,men hellre åka till far direkt i morse o så få en HELLEDIG dag i morron! jippi! Kramis du goa ♥

    SvaraRadera
  7. Hej Mysan.. DU har sååå fint, förstår om du är nöjd. Ja du positiv på morgonen. Inte så svårt när man vaknar av ansiktstvätt och en lurv runt hakan. Men sen kan man diskutera resten som väntar,hahaaa. Flåt..DU är bara så undrerbar. Klart man ska vara positiv. Ha de så gott på Torp och hoppas du hittar nåt fint...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  8. Hejsan vännen!!

    Har äntligen fått möjlighet att kika in till dig igen..och det är alltid lika härligt!! Jag har verkligt haft nytta av att bara tänka positiva tankar de senaste veckorna..jag hade gått under annars...

    Njuter av varje sekund nu!!

    Det ser såå himla mysigt och hemtrevligt ut i ditt vardagsrum..skulle kunna tänka mig en mugg kaffe och gott sällskap där :)

    Ha det gott! Varma kramar till dig!

    //Sanne

    SvaraRadera
  9. Du har det så mysigt och det bästa är ju när man själv också tycker det!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. SÅ fint mamma! <3 :) och tack för fikan :) puss!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika