måndag 23 januari 2012

Störd nattsömn......

Godmorgon...mina vänner..!!
Ser ut att bli en fantastisk dag...ca -3c..och solens strålar letar sig sakta men säkert fram....kom mera snö igår kväll och inatt..så det är såå fint!!!

När jag skulle somna..sent igår kväll...hör jag på utsidan...hur en kille skriker!!! Då skall ni veta att jag bor på 3e vån...så han gapar ganska högt!!!

Ja ja..tänker jag..han ger sig väl..tror nämligen han pratar med ngn!
Ger sig..gör han inte...så jag går upp och tittar ut...på trottoaren...mitt emot mitt hus...står en kille och bankar..ömsom på en stupränna och ömsom på husväggen...samtidigt som han skriker "öppna"!!!
Förstår ni då..hur full..han är....tror förmodl..att det är en dörr.....han står nog och bankar och skriker iaf i 10 min.....

Tja kan säga att han väcker ju en del i mitt hus.....till slut ligger han ner på trottoaren..kan ju inte se på detta längre....så jag ringer polisen...var flera än jag som ringt.....!

Hur som helst...polisen kommer...och tar med honom...och friden sänker sig åter över huset ..hihi.

Vad händer idag då???
Tvättar..som alltid på måndagar..eller iaf för det mesta!!
Har ringt gyn..och fått en tid i slutet av feb...känns bra...
Sen på dagen vet jag inte vad som händer..har inget planerat....
Ikväll skall jag hem till Lisa...för hon fyller år !!

Nu mina vänner är det dags för tvättstugen....
Jag önskar er alla....en fortsatt underbar start på veckan...!!!

Ta fram din bok...och tänk... du har snart fyllt den med en helt ny månad...så gör någonting bra...även av denna dag!!
För ännu en gång..det är DU och bara DU som skriver dagens blad!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Vilken tur att du ringde till polisen så det blev tyst.Bara så jobbigt att bli störd när man ska sova.Här har vi 7.5 grader kallt .Ha nu en mysig och härlig måndag med kalas och grejer söta vännen.Önskar dej en fin dag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Fy vad jobbigt med sådant utanför, tur att ni kallade på polisen! Vi har oxå fint väder här, lite sol å några minusgrader och snö förstås! Ha en bra dag i tvättstugan ;)! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Bra att du kallade på polisen, dels för att få tyst men också med tanke på vad som kunnat hända en berusad ungdom. Här har det tvättats idag:)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. halloj vännen!!

    ja brr så kallt det är..även här..gillar inte kylan så det blev bara en lite tur fram till bilen ;)..Störd nattsömn kan förstöra en hel dag så jag hoppas att dagen blev bra trots detta.
    Funderar för fullt på hur jag skall fylla mina blad idag..det bler en massa mys med dottern som jag är såå glad att jag har kvar..

    ha nu en fin måndagskväll..och tack för att du förgyller min vardag!!

    Kram, Kram //Sanne

    SvaraRadera
  5. Hej! usch för störd nattsömn ;( tur att det upphörde! ha nu en go kväll kram kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika