fredag 6 januari 2012

Trettondagen......

Godmorgon..mina vänner!!

Här är jag uppe tidigt....har precis avnjutit lite frukost...och skall strax gå och fixa till mej.

Om en stund skall jag hämta Lisa..vi skall åka en sväng till IKEA. Skall bli så mysigt!

Idag ser det ut att bli en underbar dag...himlen är redan nu..så vacker!! Kallt..nästan -6c..och vindstilla.

Köpte dessa böcker igår...har börjat att läsa P Sjöbergs bok....


Jag önskar er alla...en underbar dag!!

Njut av dagen...öppna din bok..tag fram dagens blanka blad..och fyll det med..det som bara DU kan..för dagen idag..är som du vet din egen..och DU gör den till det.. den blir....!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Hej Annika! Avis jag blir på IKEA...Skulle så gärna dit men får ta det när jag vet vad jag ska ha i mitt sy/data rum...Säg till om boken är bra sen du...Ha en riktigt fiin dag kramelikram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Visst har vi "gött" väder idag!

    Ikea låter mysigt, alltid hittar man något där.

    Hoppas dina nya böcker är bra läsning, Patriks bok väntar jag på att få läsa efter min dotter, hon tycker att den är bra!

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Hej! tittar in o önskar dig en fin helg ♥ kan tänka mig att du hade något med dig hem från Ikea ;) kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du haft en fin dag på IKEA! Patriks bok har jag läst och den var bra men lite annorlunda.
    Ha en fin helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej !
    Kan tänka mig att patriks bok är både tung och fängslande , här är det dåligt med bokläsning .
    Håller bara på med två foto böcker parallellt.
    Mycket att lära sig när man aldrig lyckas få till det med fotokurs.
    Må så gott.
    Kramelikram Bittan

    SvaraRadera
  6. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Hej Annika
    Den boken ska jag köpa, man blir kanske bara "mordisk", får nog vänta med den tror jag.

    Så roligt att ni ser himlen, vi har inte sett den sen långt före jul. Först rengnade det och nu snöar det natt och dag, hihi, får göra en tripp till IKEA, det är ju alltid kul. Vårens nyheter har nog kommit.

    Önskar dej en underbar helg
    Kram Maggan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika