måndag 16 januari 2012

Trist väder.....

Är väl det minsta man kan säga idag....!!
Grått..och dimma...vilken tur att hustaken finns...annars hade vi haft himlen låångt ner!!!

Idag har jag fikat med Marianne..lika mysigt som vanligt! Sen har jag varit hos Karin. Alltid underbart att åka dit..och som jag brukar skriva..ladda batterierna lite!!

Sen på hemvägen stannade jag på Torp..handlade lite mat..och en vit..haha..lampskärm!

Blir en lugn kväll...skall bara vara!!

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika






6 kommentarer:

  1. Jag ska också ha en lugn kväll. Skönt!:-)
    Ta hand om dig gumman. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Ja idag har det verkligen varit en grå dag.

    Härligt med bara vara kvällar. En sån tänker jag också ha.

    Ha det gott // Karin

    SvaraRadera
  3. Hej vännen ja här är också lika grått o trist jag tror vi får dra söder över eller norr där har jag en kusin o hon har kallt o snö mysigt. Ha en skön kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Ledig dag och jag har inte varit utanför dörren .
    Lillprins med mamma å pappa, Prinsessa med bästa kompis som har en liten dotter på 7 månader har varit här så
    här sken solen INNE hela dagen :-)
    ha en mysig kväll.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  5. Halloj vännen
    Tusen tack för din rara kommentar den värmer och skönt att höra att de är nån som förstår.
    Ja de är väl bara att älta och älta som de verkar,de går ju så bra mellan varven sen dyker de bara upp igen.
    Ha en lika underbar kväll som din dag varit :)
    Kramar Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika