söndag 19 februari 2012

Brunch...och effektiv....

Gokväll mina vänner...!!!
Säger det igen..kommer det ingen kommentar, från mej i era bloggar..beror det på den nya ordverifieringen!!!
Går inte att läsa..bokstäverna!!! Jag har tagit bort..min..för jag tycker att det skall vara lätt..att kommentera!!!

Haft en underbar dag!!!
 Yohanna hämtade mej och Josefine..och sedan åkte vi till Snäckan..där jag bjöd mina älskade döttrar på brunch...bara såå gott!!!


 Började lite..försiktigt...för att sedan äta mera...var såå mätt när vi gick därifrån...
 Älskade Josefine...
Älskade Yohanna...
 Sen när jag kom hem...satte jag igång och baka..blev en mjuk pepparkaka..samt en morotsrulltårta..fixade även semlor..eftersom Lisa kom hit på kaffe...

Nu sitter jag och njuter i soffan!! Skall kika lite på tv..och senare blir det såklart Wallander. Liite synd..för det krockar med en av mina favorit filmer.." Dirty dancing".

Ha en fortsatt mysig söndags kväll!!!

Somna eller skiljs aldrig som ovänner...för som DU vet..livet kan förändras.. väldigt snabbt!!
Ge någon en extra kram..och säg hur mycket du älskar/uppskattar vederbörande!! Dessa små ord..som är såå underbara... att få höra!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. http://anglarnafinns.blogspot.com/

    ... vilket fika, "som det värta fiket" så vackert och så gott...
    Låter helt underbar er dag.

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  2. Oj vad gott det ser ut. Jag har också bakat idag. Gjorde morotskake muffins som åkte in i frysen. De ska sparas till sonens 20 års kalas. Då får de komma fram och då sptisar vi på det smarriga vita som ska vara på toppen.

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  3. Heej gumman tack för titten! Håller med dej med ordverifieringen,fruktansvärt jobbigt att kommentera hos en del..Kan inte,ser inte..Varför har det blivit så tro?? Haft en underbar stund hos syrris o du haft en bra dag serjag..Kram på dej gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Ja vad är nu detta med ordverifieringen:( Kan undra om jag har det på min blogg? Hoppas inte!! Mums så gott det verkar med morotsrulltårta! Har du recept på det? *ber snällt* hahah.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Bakverken ser ljuvliga ut :O) Mycket att njuta av vid dina mysiga fikastunder. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika