onsdag 29 februari 2012

God eftermiddag..mina vänner....!!!!

Måste återigen TACKA..min familj och goda vänner..samt er goa bloggvänner!!!!! För alla sms..tfn samtal...och kommentarer här!!!!
Känner mej rörd..tänk att så många bryr sig om lilla mej!!!!!


Såhär.. ser min hö hand ut nu!!! Men går bra..att blogga med bara vä hand...hihi

Till gårdagen...var inne 12.15..på las..kom in direkt...älskade Josefine var med!!
Tja vad hände där..blodtr..Ekg..osv..sedan hade jag tre..läkare som letade vid mitt nyckelben..där dom skulle sätta bedövningen. Var tydl liiite trångt att komma in..men överl..som satte den...var sååå skicklig!!
Kände ingenting!!!
Op tog 45 min...fick en hel del lugnande..så jag sov en stund.
Denna handen..el benet i tummen..var tydl trasigare än förra. Så läk sa...att det inte var konstigt att jag haft ont!!!
Var sååå pigg när jag kom till uppvaket..så där var jag int kvar länge!!!
Tackar min grundkond..bl a för detta!!

Josefine har sovit här inatt...vilket jag kan säga var TUR!!!!! Haft en HELVETES natt!!!
Såå ont...illamående...kallsvettats..frossa..osv...vill inte ha en sådan natt igen!!!
Svårt också...och försöka sova med armen i högläge!!!

Sovit liiite...men rätt pigg ändå idag!!!! Ljuvligt väder...strålande sol...från en klarblå himmel...och +10c .
Faktiskt varit på Lejas...och fikat med Annika. Fick en flaska champagne!!!! Tack snälla.

Sen hem..var sååå trött...sovit en stund. Om en stund kommer Lisa hit en sväng.

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!!
Var rädda om er och varandra!!!! Kram/Annika

11 kommentarer:

  1. Hej vännen! Skönt att allt gick bra! men kan tänka att du har ont, gott att ha någon hos sig då. Lättare att skriva på datorn med vänster hand än att skriva för hand...!! Sköt nu om dig å ta det lungt med handen! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. Jag ser att bloggandet gick riktigt bra!! kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hoppas det bara blir bättre nu....

    Tur att dessa duktiga läkare finns, och även värkmedicin. Men inte tur att man får så mkt otäck biverkan av den.

    Det blir nog en till jobbig natt, men i morgon kommer ju jag till dig.....hihi. Ses då.....Kram

    SvaraRadera
  4. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Skönt att det är över nu... men stackare när bedövningen släppte, så ont du fick.
    Hoppas du fått riktigt bra värktabletter.
    "Låter" så härligt, att du orkar se vad det är för väder...

    Krya på dej
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  5. Så gott att operationen gick bra. Hoppas det inte värker så inatt utan du får sova.

    God natt vännen.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!

    Usch ja att sitta där med högerarmen i gips! ( känns väldigt bekant dessvärre, tänker på mamma)

    Skönt att allt gick bra:) Så bra att du hade "nattbesök" när du mådde så dåligt, inget vidare att vara ensam då.

    Krya nu på dig vännen ♥

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. KRAM till dig Annika :O) Hoppas att du får sova denna natt/Katarina.

    SvaraRadera
  8. Lilla du ,vad skönt att höra att allt gått bra..Hoppas du får sova gott i natt nu vännen ♥ Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  9. Men vännen! det ser ut som dom karvat i hela armen
    åh! tycker så synd om dig...där kan jag komma med min ynka tumme thihi! Hoppas nu resultatet visar sig fort så du slipper vänta....låt dig nu bli ompysslad och njut av dina fina barn och vänner..hoppas din mamma mår bättre av fallet..

    Styrke kramar till dig!
    kramilikramen wivi

    SvaraRadera
  10. uff ser ikke godt ut, ikke verst å klare å blogge med den hånden der..))

    ja herlige dager nå....satt i t shirt i solveggen i dag..)

    krya på dej..))

    Klem

    SvaraRadera
  11. Skönt att det är över och var rädd om handen nu och ta det lugnt! Hoppas det inte gör ont mer.
    Kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika