måndag 27 februari 2012

God måndags morgon.....!!!

Idag har himlen intagit sin vanliga färg...GRÅTT...och det är +-0c...skall tydl bli snö i em...men det hoppas jag INTE!!

Igår var ju ett underbart väder..fast kallt i vinden! Märkte det..när jag var ute och sprang..utan mössa!!
Tycker att jag kommit igång liite med löpningen..igen...men se..nu blir det uppehåll i minst 6 veckor!!

Skall in i morgon och steloperera min andra tumme.
Blir bra..men har börjat våndas...liiite för det idag.....
Vet ju att jag har några...hmmm....dygn framför mej!!

Men sen blir det bra!! Hoppas jag!!! Vä har blivit hur bra som helst!!!
Hoppas att bedövningen som sätts...i morgon...el vet ju hur den sätts...men hoppas att det tar bort..även axelvärken...hihi.....

Tja annars idag...???
Är ju måndag...så här tvättas det....!! Har även avnjutit min frukost...och skall snart gå och rengöra mej med x-antal duschar inför morgondagen...hihi

Sedan skall jag givetvis fika...vet inte om jag egentligen vill gå ut..haha..platt i håret..utan smink..och smycken...
Skojar bara...är ju som det är!!!

Skall träffa älskade Josefine runt 12.00..sedan hem till Boel...och efter det..träffa älskade Yohanna!!
Gäller att passa på....!!!

Jag önska er alla.... en underbar dag!!!

Jag hoppas att DU vet om...att du är så värdefull för så många!! Inte bara för den närmaste familjen utan även för dina vänner!!!

Vet DU vad det beror på...??? Jo det beror på..att just DU..är DU!!!!
Gör sedan dagen till din egen..fånga och skapa den...som bara du kan!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Hej vännen! Här faller lite snöblandat när... inte roligt men det hade ju lovats! Håller min tumme att din blir bra efter operationen! Ha en fin dag! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. Lycka till i morgon Annika. Jag lovar att jag ska tänka på dig. Många kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Ja vart tog våren vägen? Morr, att det alltid ska komma bakslag.
    Jag förstår att du våndas för operation, men självklart går det som en dans;)
    Lycka till!


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Lycka till imorgon ,hoppas allt går som planerat och att axeln kan få sig en liten släng av lagning oxå.
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Halloj vännen
    Lycka till i morgon ;)förstår att du gruvar dej lite ;)
    Ha en fin myskväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  6. Tack! Lycka till imorgon. Hoppas att det inte gör allt för ont.
    KRAM

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika