tisdag 21 februari 2012

Godmorgon....!!!

Solen strålar har försiktigt letat sej fram...det är ett par plusgrader...och fåglarna kvittrar....känns nästan som början på våren!!!

I natt har varit en sådan natt...när det känns som jag varit vaken... mera än sovit...ja ja blir så ibland!!

Nu skall jag strax gå och fixa till mej...för om en stund kommer Anki..och då skall vi äta frukost!! Lyx med färska frallor..bl a...!!!

Sen skall jag ta mej i kragen och baka bullar...tror jag..hihi....

Annars får jag se...vad denna fettisdag..har att erbjuda!!

Jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig dag!!!

Skäm bort er...och nära och kära..bjud på en semla idag..och bara njut!!
Fånga dagen...och skapa dagen..för som DU vet...det är bara DU som kan göra dagen till din egen.. och vad den blir!! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Tack för godnatt hälsningen. Ha en fin dag och ät inte för många semlor :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. God morgon!
    Idag sjunger fåglarna vårsånger hos mig med och det doppar från taken. Det måste vara våren som försiktigt smyger fram.
    Ha en fin dag och njut av dagen.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. :O) Var rädd om dig du också och ha en bra dag. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  4. Morrn Mysa.. Sol här med och fågelsång. Lite vår feelings ta mig tusan. Har ingen krage så de blir inga bullar här fast jag har ledig dag. Ska slåss med gåbandet tänkte jag. Eftersom det är skridskobana ute. Vill ju ha benen kvar ett tag till. Hoppas ni får en underbar dag. Och NÄÄÄ ingen semla här. De Norska innehåller en STOR klick hallonsylt inuti. Var ingen hit...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika