torsdag 9 februari 2012

Godmorgon..mina vänner...!!

Jag trodde att det skulle bli liite varmare ute...men idag..är det -10c...men ser ändå ut att bli en härlig dag!!

Nu har jag precis avnjutit frukosten...skall strax gå och fixa till mej....och sedan blir det besök hos frissan!
Efter det skall jag luncha med Lisbeth.

Sedan får jag se, vad dagen har att erbjuda...skall strax gå och ringa Josefine och höra..om hon kommer hem idag..eller vad som händer!

Ev får jag fika besök i eftermiddag...och sedan ikv skall jag hem till Lisa...opps...då var ju hela dagen..ändå planerad...hihi....

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig dag!!!
Det där leendet..eller att du säger hej..till någon okänd..kan som du vet..göra hela hans/hennes dag!!
Och vet du vad...det kostar så lite att göra detta.....!!

Läste det här på Yohannas blogg..tyckte att det var såå bra.....säger allt, om vad Karma..handlar om!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Ha nu en skön torsdag vännen.Var rädd om dej och ha det gött.Många kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Det är väl härligt att ha en fulltecknad kalender om det är bra saker som ska hända.
    Jag gillar verkligen din avslutning på inlägget. Ge vänlighet och få vänlighet tillbaka. Håller tummarna för att allt är bra med din flicka.

    Ha en underbar dag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! ja dagen var ju mer än full, tycker jag *ler* många gånger så tycker man inte man har gjort något men börjar man tänka efter så.. vips så inser man vad man har gjort! Ha nu en fin dag med dina nära å kära! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. hallojsan!! Kall och kylig dag men din verkar har varit fylld av vänskap och värme..ljuvligt!!

    Jag bara älskar orden i den lilla rutan...såå sant!!

    Varma kramar till dig vännen!! //sanne

    SvaraRadera
  5. Hej vännen♥ tack för titten,nu känner jag mej liite piggare! VILAT hela dan. Ja visst känner man kroppen väl,lustigt det där! Hur gick det hos frissan? Nöjd eller? Kolla min nya header nu du..Goa Stina hjälper Gunilla när hon inte kan,hihihi Kram på dej... Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika