måndag 13 februari 2012

Gokväll...mina vänner...!!!

Då blev det vinter igen...snöar...annars har det varit en blandad dag...sol..regn och nu snö..ja ja..våren kommer så småningom!!

Hade en såå mysig fika på Blomsterkroken..idag med Annika!! Fick  bl a höra om denna underbara resa som dom gjort!!

Sen hämtade jag Niklas och vi åkte till Näl. Josefine var ganska pigg..men klart ont och trött.
Var inte blindtarmen..men dom har ändå tagit den...var en cysta som hade gått sönder..och innehållet runnit ut i buken..därför denna värk
Efter MÅNGA turer..så beslutades det att hon skulle åka hem...
Hur det än är..så är det skönt att komma hem till sitt eget!!

Nu ikv kom Lisa hit på en kopp kaffe.....trevligt som alltid!!
Nu har jag sjunkit ner i soffan...är liiite trött...skall bli tidigt sänggående!!
Jag önskar er alla...en riktigt God Natt!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika