måndag 6 februari 2012

Härliga mysdag..!!!!

Gokväll..på er!!!

Idag har jag haft en underbar dag!!
Började dagen med att tvätta..tja det kanske inte var så underbart..men ändå..hihi...

Sen kom Lisa hit på frukost..och efter det åkte vi till Göteborg.
När vi kom ner gick vi till Fröken Olsson...där en arb kamrat till Lisa mötte upp...

Blev kaffe..och ett laktosfritt..blåbärsmuffins....
Sen gick vi lite på stan..köpte mej en kaffemaskin och espressokoppar....

På hemvägen stannade vi på IKEA...där åt vi mat...köpte bl a bestick..och lite smått och gott!!

Nu ikv kom Lisa hit..vi tog ett glas rött och lite ost och kex...
Så som ni förstår mina vänner har det varit en mysig dag!!

Skall bara gnälla liite..har sååå ont i min hö tumme..och handled..vilken TUR att jag snart skall stelop..den!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!

Berätta för någon..hur mycket han/hon betyder för dej..det är dessa små ord..som är så svåra att säga ibland..men tänk..så underbara att få höra!!

Somna eller skiljs aldrig som ovänner..för som du vet...livet kan snabbt förändras!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hej Annika! vilken mysig dag i goda vänners lag! snart skall jag ta mig en tur till Göteborg,trivs där ;) ha en fin forts på veckan!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!

    Din dag låter som en toppendag! Skönt! Min dag har varit urk på jobbet! Men väl hemma, så vände det;)))

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder nedan :O) Jag beundrar verkligen dig för att du är så duktig på att ta vara på alla dagar och blir samtidigt lite avundsjuk på att du kan fika på alla olika mysiga ställen. KRAM Katarina :O)

    SvaraRadera
  4. Mysdag! Det är du värd!
    Kram!

    Hoppas du inte har lika ont idag...

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika