måndag 13 februari 2012

TACK...ur djupet av mitt hjärta.....!!!!

Tillägnar detta inlägg mina goda vänner...samt även er bloggvänner!!!

Tänk..att jag har såå många goda vänner...som ställer upp och alltid finns där!!...och ni bloggvänner...som alltid kommenterar och bryr er!!!
Jag niger och säger ännu en gång TACK!!

Har fått så många tfn samtal..och sms.. ..kommentarer här på bloggen..nu när Josefine varit sjuk..värmer så gott..så om ni bara visste!!!

Sen kan jag säga...att när smsen duggar tätt...då har jag kännt mej liite stressad..för jag har knappt hunnit svara på det ena...innan jag fått ett nytt!
Är en bagatell i det hela..och vad gör det...jag har svarat så gott jag kunnat!!!

Nu har jag precis avslutat min frukost...och skall strax ner i tvättstugan igen...är ju måndag..och jag tvättar...hihi...

Idag har vi ca -8c..och ser ut att bli en hyfsad dag!

Idag skall jag träffa Annika på en fika. Skall bli såå mysigt!! Är så nyfiken på deras resa..så det skall bli kul att höra om den. Kan tänka mej hur brun hon är...såå hmm...kanske skulle lägga på ett tjockt lager brunkräm..hahaha...

Sen i em skall Niklas och jag åka och hälsa på Josefine...vet inte om hon kommer hem idag..eller i morgon..men det ger sig!

Jag önskar er alla...en underbar måndag!!!

Ta fram din bok...lägg upp dagens oskrivna blad..och gör denna dagen.. till din egen. Det är du..som håller i pennan..och skriver dagens blad.
Gör det bästa av dagen och inte bara denna..utan varje dag...för som DU vet...det finns alltid ett litet ljuskorn..varje dag!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

10 kommentarer:

  1. Lilla du! Ja du är ju verkligen så tacksam för allt! Inte undra på heller att du får många sms,hälsningar här för du är en snäll person!Då hoppas vi på det bästa nu då med Josefin! Hahaha ja ta du ett rejält lager med brunkräm nu så ni kan jämföras..hihihi Kram på dej du trevliga tjej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Bara så himla fint skriver du .Ja vad vore livet utan vänner? Skönt att dom finns.Men som man är själv ,brukar det ju komma tillbaka på ett positivt sätt.Ha nu en underbar måndag.Njut mys och bara ha det gött.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Godmorgon å tack :-)
    Hoppas dottern kryar på sig och får komma hem snabbt , skönt att
    det blev op till slut.
    Ha en mysig dag ,det ska jag i sågspånsröran haha.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Hej på dig! Vad skönt att dom tog bort det lilla bihanget så hon slipper ha problem med det framöver. Hälsa henne att hon ska krya på sig fort!
    Ha en toppenfin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Sänder dig styrkekramar!
    Önskar dig en underbar dag i solen!
    Kram Anita K

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Hoppas dottern är på bättringsvägen å får komma hem snart!? Du skriver alltid så mysiga saker om din familj å vänner, så inte konstigt att sms kommer i strid ström! Ha nu en fin dag i tvättstugan ;)! Kram Iréne

    SvaraRadera
  7. Oh, hälsa din dotter från en av alla dina bloggvänner, jag har helt missat att hon ligger på NÄL, stackarn. Hoppas hon inte har ont.
    En gråaktig dag här hos oss, ja, men igår var det fint och så glad man blir då!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Hej igen! Det värsta är att jag tycker ha´n är såå snygg mä,Perra!Hhihihi..Vart en trevlig dag hos far,syster yster ej med denna gång,vi alternerar oftast! Ha en fin kväll kramen ♥

    SvaraRadera
  9. Halloj vännen
    Jaha de va blindtarmen ,skönt att de är över nu då:)
    Hoppas hon fick komma hem idag då ;)alltid skönt att komma från sjukhus..
    Ha en fin kväll gumman
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!

    Oj här har hänt saker. Jag kan tro att det känns maktlöst när ens barn vilar i någon annans händer, usch så läskigt! Hälsa henne att krya på sig snabbt;)

    Ha det bäst ♥
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika