fredag 2 mars 2012

Ännu en underbar dag..!!!!!

Vilket väder vi haft dom senaste dagarna!!!...Strålande sol..och knappt ngn vind!!!

Idag startade jag morgonen med..att älskade Yohanna kom hit på frukost..såå mysigt!!!
Sen hämtade Josefine oss..så vi åkte tll Snäckan...satt ute på balkongen och fikade..bara sååå ljuvligt!!!

Sen när jag kom hem..har jag tillbringat en del tid.. i solen..på min balkong!! Varmt och skönt!!!

Tummen mår riktigt bra!!! Men tar tid...att göra allting..bara med en hand!!! Men fungerar bra...undra om det kan bero på..att jag är liiite envis..och "Kan själv...".!!!

Ikv skall jag hem till Boel..skall bli såå mysigt!!!
Så mina vänner...jag önskar er..en fortsatt underbar fredag!!!!

Din "egen" bok..som du själv skall fylla...börjar förhoppningsvis..ta lite form...
Det är ju DU som skriver bladen..och gör dagen..precis till vad den blir !!!
Så njut..fånga och skapa din egen dag!!! Var rädda om er och varandra!!! Kram Annika

3 kommentarer:

  1. Oj oj oj, akta din hand, haha. Sånt där som går automatiskt!!
    Ja, här har varit soligt och fint idag, men väldigt blåsigt. Skönt att se solen, även om det syns så mycket annat härinne!!
    Hoppas du hade en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Hej kära Mysan..Men så härligt att allt gått bra. Ja även om du har ont såklart. Nu är det över och kan såklart bara blir bättre. Klart vi bryr oss om dig du fina goa Mysan. Ljuvligt väder de har varit och skönt att du kan vara ute. Och du vilket läckert gips.. WOW..Men nu hjärtat är du rädd om dig, piggar på dig, är snäll mot tummen och har de så gott...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Skönt att tummen känns bättre. Tack för att du är så flitig att kommentera på min blogg. Önskar dig en skön och trevlig helg. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika