onsdag 28 mars 2012

Blåsigt......!!!!

Gokväll..mina vänner....!!!

Vilken blåsig dag det varit..varit mulet..men sen på em..kom solen.....

Frukosterade hos Lisa...sen hem..och då hämtade älskade Yohanna mej...så vi åkte en sväng tll Torp!
Fikade..gick och kikade lite..köpte ett par byxor...
Kan säga..att det är ingen hitt..att prova kläder när man har gips..!!!
Är såååå trött på detta gips...har en vecka kvar...skall bli underbart att bli av med det!!!

Hur som helst...så hade vi det såå mysigt...!!

Sen har jag varit ute och sprungit en sväng...gick ganska bra..!!

Nej nu mina vänner..skall jag titta på tv..!!

Ha en fortsatt mysig kväll...var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hos oss var det tvärtom. Sol imorse och regn på em. Fast solen orkade nästan titta fram igen precis lagomt när den skulle gå ner.
    Gokväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du är en underbar ängel. Kramar Beijan

    SvaraRadera
  3. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Hej Annika

    Förstår att det är jobbigt med gipset, att inte kunna göra allt, men det kan du nog, det tar bara längre tid.

    Härligt med vänner, som du har dina fikastunder med.

    Önskar dej en underbar helg
    Kram Maggan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika