tisdag 20 mars 2012

Fixar dag.....!!!

Hej mina vänner...!!!

Solen har visat sig en del idag...men blåst...som vanligt!!!

Började dagen hos frissan...klippte mej och blekte slingor.......
Sedan därifrån..och direkt iväg..och bytte till sommardäck...sååå skönt att få på dom!!!

Hem..en snabbis..och sedan mötte jag upp Annika på torget..såvi gick till Blomsterkroken..och tog en fika...!

Är verkligen ett av mina favorit fik i stan...och det bästa av allt..en del laktosfria alt..samt en väldigt bra service!!




Idag blev det Silvia kaka...och kaffe..såå gott...

Fick en present av Annika..handstickade ullstrumor från Riga..bara såå fina!! Tack snälla Annika..ännu en gång!!

Blev som vanligt att vi satt i drygt två timmar och pratade..tiden bara flyger iväg!!!

Sen en sväng på stan..var inne en sväng hos Yohanna på hennes jobb..och pratade lite...

Om en stund ..skall jag gå hem  till Lisa..på en kopp!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt härlig kväll!!!

Se dagen idag...som den är..jämför inte med gårdagen..utan dagen idag..är ju sin egen..!!
Så njut...och fånga denna dagen..precis som den är!!!
Gläds åt dom du har runt dej..både nära och kära...berätta även för dom..hur mycket dom betyder..just för DEJ!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Vilket mysigt kafe det verkar vara! Sen med trevligt sällskap på det= kan det bli bättre?

    Ha det bäst!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Så vackra sockor! Knappt så de ska användas ;) :)
    En fantastisk dag har du haft oxå, med fika :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Halloj vännen
    Oj vilket mysigt fik mums gott ser de ut också hi hi
    Gud så söta strumpor du fick ,jättefina:)
    Förlåt att jag är lite dålig på att kika in ,inte min mening men tiden rusar iväg varje dag känns de som...
    Ha de så bäst.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  4. ...Jo jag förstår om vännen ger dig så fina strumpor! Det är du väl värd...Hoppas du får en nice onsdag..Jag fladdrar väl iväg till far nu då:)) Kraam / Gunilla

    SvaraRadera
  5. Vilket mysigt fik.Bara så söta sockar.Kul med små presenter.Men det är du värd vännen.Ha en mysig onsdag söta du .Kram Rita ♥.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika