fredag 23 mars 2012

God förmiddag...!!

På er alla...!!!

Ännu en underbar dag...sol från en klarblå himmel..blåser lite...men såå skönt..ändå!!!

Skall strax gå ut och sätta mej på balkongen..med en kopp kaffe...underbart..det är livskvalitet...!!!

Idag kommer lilla mamma..hon skall byta till sommardäck..och sedan stannar hon här över helgen...

Jag skall luncha med Lisbeth..och efter det kan jag väl tro..att lilla mamma och jag tar en fika.
Annars är det inget speciellt planerat för dagen...får väl se..vad som händer..:)

Är så skönt ibland..att inte ha ngt speciellt planerat...utan bara vara...!!!

Nu mina vänner...önskar jag er en fantastisk dag!!!

Ta vara på vad denna dagen ..har att erbjuda dej...för som DU vet..det är det där lilla..i vardagen..dom små ljusglimtarna..som du minns och kan ta fram..och njuta av....!!
Det kan vara allt från en kopp kaffe ute...till ett leende eller ett Hej..från ngn okänd...eller bara njuta av fågelsången...det är livskvalitet...!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Jag ska oxå njuta en kopp kaffe ute, tror jag! ;) :)
    Ha en skön helg och njut tillsammans med "lilla mamma"!
    Kram!!!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Ha en härlig dag och bara njut av det fina vårvädret.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Härligt väder idag Annika! Ska grilla här hemma ikväll jag o gubben med det fräscha gallret:))..Ta väl hand om lilla mamma ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Eller att gubben kommer hem i kväll, hihi! Det tänker JAG njuta av. Och det där andra som du nämnde också.
    Hoppas du haft en mysig dag med mamma.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Ha en skön vårhelg å tack för dina alltid så uppmuntrande hälsningar, du ska veta att jag blir så glad :-)
    kram Bittan

    SvaraRadera
  6. Hej söta!
    Kloka ord som alltid :D
    Kika in på min blogg, det finns något där åt dig!
    Önskar dig en underbart skön helg!
    Kramar Anita K

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! har precis avnjutit en kopp kaffe på trappan efter jag har släppt ut hästarna, underbart! Ha nu en fin helg med lilla Mor! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika